Gå til innhold

Andre som lekker urin :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22 uker på vei med barn nr 3. Nå i det siste har jeg begynt å lekke urin - skal så lite til - hoster eller nyser... Ikke så veldig gøy når en er på jobb og plutselig merker at en har en stor våt flekk mellom beina :-( Jeg er forkjøla nå - og det gjør ikke saken bedre... I første trimester merket jeg ingen forskjell, men nå i andre trimester flyr jeg på toalettet mye oftere enn jeg pleier. trodde det var 1. og 3. trimester som var verst... Noen som har gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn å gjør knipeøvelser når du sitter, ligger, står...

Skrevet

Ja, godt råd (må bli flinkere selv på det også, har ikke probl med lekasje enda men... :S )

Det finnes fine tynne truse innlegg på apoteket som absorberer urin bedre enn vanlige truseinnlegg. Atends eller Tena. De finnes i mange strørrelser, også veldig tynne.

Hilsen Ida

Skrevet

Har akkurat samme problem. Lekker urin hele tiden, det å nyse er værst. Men jeg bruker tena lady og den er veldig bra. Har en slik odørkontroll også, så du føler deg ren hele tiden.

Dette er også min 3 og nå i timester 2 er det bare blitt værre, Tar knipeøvelser hele tiden, men de hjelper ikke mot nysing heller.. Så jeg håper bare på at det blir bedre etter at babyen blir født, selv om det er en stund til det da...

Skrevet

Jeg lekker også...ikke urin men noe vannlignendegreier...begynner å frykte det er fostervann....det lukter ingenting, men hver dag blir trusa våt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...