Gå til innhold

Noen som kjører scooter under graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker litt på å kjøpe meg en scooter. Det er jo kjempeenkelt å komme seg frem med.Jeg har jobb der jeg må parkere bilen veldig langt unna for å få plass i det hele tatt. En scooter kunne jeg parkert gratis i parkeringshuset. Bare lurer litt hva folk har av erfaring rundt dette. Er 18 uker på vei nå, så har jo ikke blitt så stor enda, men vil jo bli det i løpet av våren.

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på dette. Har en i garasjen, men har ikke turd å tatt den i bruk enda. Er jo fryktelig redd for at jeg skulle ha veltet med den eller noe. Kunne nok aldri tilgit meg selv om babyen hadde blitt skadet.

Skrevet

jeg kjører scooter å er stolt av det, hehe. Neida, men jeg kjører det jeg altså, er i min 23 uke nå. Jakka mi er blitt for trang da, så det må jeg fikse, men det er det eneste problemet jeg har:) Syns det er topp, kommer seg fort frem og tilbake:D slippe å ta buss å gå laaaaaangt:)

Skrevet

Tusen takk for svar:) Det er jo kjempepraktisk. Lett å parkere og man kommer seg raskt frem. Hvor lenge kommer du til å bruke den? Som høygravid også? Har veldig lyst å kjøpe meg en. Jeg skal bruke den stort sett kun en kort vei til skolen, og til jobb i helgene. Er ikke så bekymret for at jeg skal velte. Heller at noen skal kresje i meg. Jeg vil jo da ikke være beskyttet som i en bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...