Gå til innhold

Når han ikkje kommer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Detta er veldig personlig, men eg må høyre om nokken andre kan ha samme problem som vi.

Mannen min blir så stressa av at det er han det kommer an på om eg blir gravid eller ikkje, i form av at han må komme når vi har sex.

Resultatatet er at han sjøvsagt ikkje kommer, og at han no kvier seg for å i det heile tatt ha sex.

Eg veit det er dårlig gjort, men blir skikkeleg utålmodig og irritert. Det er jo ikkje SÅ mange muligheter til å bli gravid på en måned!

Noen som har nåken tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det problemet har vi også noen ganger, og det er ikke lett.

Noen ganger har det vært alt for opplagt at grunnen til at jeg vil ha sex, er for å bli befruktet. For han er det skikkelig turn-off.

Vi har snakket om at vi skal prøve å ha sex på andre tidspunker i måneden enn bare EL, og at vi skal gjøre alt vi kan for å nyte det begge to. Han har normalt ikke noe problem med å nyte sex, men nå vet jeg at han klarer det ikke hvis han vet at jeg ikke nyter det. Jeg har tenkt at jeg ikke trenger å nyte det, og det har han vel skjønt, selv om jeg ikke har sagt noe. Så prøv sånn generelt å kutte ned på babypraten, og forfør han med intensjon om å nyte det selv også- flere ganger i måneden enn bare rundt EL.

Skrevet

Takk for svar!

Du har så rett, eg kjenner meg så igjen i det du skriv. Ein glemmer jo heilt å nyte, og eg kjenner til og med at det ikkje bryr meg, ein må jo bare gjøre det ein må på hvis man ønsker å bli gravid. Men lyst på sex, det er ein stund siden eg hadde, og det er klart han merker det.

Får vel prøve å ta det med ro, og kanskje utsette prøving til neste måned... *sukk*

Skrevet

leger sier at hvis man har sex 2-3 ganger i uken er dette mere nok for å kunne bli gravid. Finn på noe nytt og spennende kanskje? prøv å ha sex gjevnlig uten å nevne noe om el eller ikke, så slipper det å bli så opplagt at NÅ er tiden inne=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...