Gå til innhold

Hvordan vasker dere spile`-bh'er U/T


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vaskepose i maskinen.

Skrevet

Hmf...gjør jeg og, men nå har jeg ødelagt vaskemaskinen for annen gang på et år. Kriiiise på denne tiden av året.

 

Skrevet

ble vaskemaskinen ødelagt selv om du hadde bhene i pose?

 

her går alle bher i maskin etter noen dagers bruk, i pose fra lindex med glidelås på.

Skrevet

Vasker i maskinen uten pose:-o

Skrevet

Ja, med vaskepose fra LaMote

Skrevet

uten pose og aldri hatt ett uhell:)

Skrevet

I vaskepose i maskina. Aldri hatt uhell.

Skrevet

Det skal nok jeg begynne med og, men blir de rene?

Hva slags vaksemiddel bruker du da?

Skrevet

Aldri brukt pose, aldri noen uhell ;o)

Skrevet

Jeg bruker nylonvask eller biotex. Jeg har ikke noe problem med aa holde bh'ene rene bare jeg vasker ofte nok (som regel etter to dagers bruk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...