ApriIbaby Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 Hmf...gjør jeg og, men nå har jeg ødelagt vaskemaskinen for annen gang på et år. Kriiiise på denne tiden av året.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 ble vaskemaskinen ødelagt selv om du hadde bhene i pose? her går alle bher i maskin etter noen dagers bruk, i pose fra lindex med glidelås på.
Sånn kan det gå Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 I vaskepose i maskina. Aldri hatt uhell.
ApriIbaby Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 27. mars 2009 Det skal nok jeg begynne med og, men blir de rene? Hva slags vaksemiddel bruker du da?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. mars 2009 #11 Skrevet 27. mars 2009 Aldri brukt pose, aldri noen uhell ;o)
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #12 Skrevet 27. mars 2009 Jeg bruker nylonvask eller biotex. Jeg har ikke noe problem med aa holde bh'ene rene bare jeg vasker ofte nok (som regel etter to dagers bruk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå