Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Fikk fra november 08 hjelpestønad sats 1 for mye smøring/oljebad etc pga atopisk eksem. (barn 2 år) Men barnet trengte samme behandlingen hele 2008. Kan jeg da kreve fratrekk for disse 10750 (10 mnd)? Kan jeg evt kreve mer, da jeg ikke får tilbake disse 10750 mnd, men bare en brøkdel? Hva får dere andre med atopikere?
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Tror ikke du kan kreve fratrekk for de pengene som du ikke har fått. Vi får hjelpestønad sats 2 pga atopisk eksem og astma.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 * Egenandeler til helsetjenester som ikke dekkes av frikort, medisiner osv, som ikke dekkes av folketrygden, egenandeler til hjemmehjelp og utgifter til spesielle dietter kan trekkes fra. Det samme kan leiet hjelp til pleie og husarbeid, snømåking osv, og utgifter ved uvanlig stor klesslitasje. Tror dere det går å prøve seg å skrive dette av på særfradrag...? Har smøring morgen, formiddag, ettermiddag, kveld + oljebad kveld. Evt hvordan bør jeg skrive dette? Har jo en del kremer som kan skrives her også, men blir ikke så veldig mye over de 9180
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 http://www.familienettet.no/index.php?Itemid=216&id=163&option=com_content&task=view
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Noen fler som kan hjelpe med dette? evt om det går å trekke fra, hvilken post det skal stå under og hva jeg skal skrive.. hjelp mottas med takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå