åsha Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Jeg skal i dag være 10+4, men har ingen symptomer, har ikke hatt noen blødning, men føler meg ikke gravid i det hele tatt. Noen andre i lignende situasjon????
Lill-Hege85 Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Hei:) Det va godt å høre at andre har det samme. Æ e no 6 uke på vei å de siste dagan har æ egentlig ikke følt mæ nåkka gravid i det hele tatt. Æ ska te legen no på Mandag å æ går å tenke no på at æ blir å få beskjed om at æ ikke e gravid. Har jo nesten ingen symp. i det hele tatt. Detta e min første å e egentlig helt blank på alt.
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Skjønner hvordan du har det,åsha. Jeg hadde det slik med førstemann. Jeg visste ikke at jeg var gravid. Hadde lenge hatt uregelmessig mens,så trodde den bare var veeeldig sein. Kroppen var helt vanlig-ingen kvalme,ingen ømme pupper,ingen stikking i magen..ja-ingenting. Da jeg sjekket meg var jeg 11uker og noen dager på vei!! Så jeg ville tatt det litt med ro hvis jeg var deg. Men om du er bekymret ville jeg ha sjekket det opp. Har du hatt noen ul? Klem.
åsha Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2009 Det var jo betryggende å høre. Skal til lege neste fredag, så da kan jeg kanskje spørre om jeg kan bli sendt på en litt tidlig UL.
Tyra01 Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Ja, jeg er ikke så langt på vei som deg da, 6 uker, men har så og si ingen symptomer... Eneste jeg kan merke det på, er huden min, jeg har lenge hatt problemer med en form for akne på halsen, og det er nesten borte nå...! Og så at jeg ikke har mens da så klart, hihi.. Men bortsett fra det, ingenting. Litt rart, men det er jo tidlig enda da
Fullrulle86 Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Ikke mye her i gården heller! Eneste er trøttheten, kvalmen viss jeg ikke spiser regelmessig og oppblåst mage! Hadde ikke så mye symptomer sist heller.)
Føken siruppsnipp Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 Jeg har heller ingen symtomer, nå har jeg nettopp testet positivt så de kan enda komme. Men med førstemann hadde jeg heller aldri en eneste symtom, da grudde jeg meg til ul i uke 19 for jeg hadde ikke mage eller symtomer og var sikker på at det var tomt der inne, men jommen slo hjertet og alt var bra. Trur vi skal være glad for alt vi kan slippe unne, mange som sliter.. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå