Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Blir så oppgitt over min mor, som sender venneforespørsler til ALLE! Og da sender hun også til folk hun aldri har møtt før/snakket med før, men som hun vet kjenner feks meg, søskene mine, venner av min manns familie osv.... Jeg blir bare så flau hver gang jeg får direkte spm, mail, sms om jeg vet hvem (navnet hennes) er... Eks på folk hun sender venneforespørsel til: Pedagogen i barnehagen til sønn min, mine venninner fra høyskolen ( hun bor 3 t unna.. har aldri møtt dem...), kompiser til mann min, mine ekser og deres familie, mine søskens ekser.... æhh!! Blir gal! Har lyst å ta det opp med henne.. men hva skal jeg si liksom.. ?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 att facebook er for venne hennes, og ikke vennene til alløe andre........ altså jun må jo få gjøre som hun vil, men jeg ville nok hinta frampå att folk syns det er rart..
Willy Wonka Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 dette ville jeg tatt opp med henne. Høres fryktelig krampeaktig ut. Høres ut som niesen min på 14 år som tror det er om å gjøre å ha flest på vennelisten sin.....ikke så farlig om hun ikke kjenner alle, men det ser så "kult" ut å ha lang venneliste. Dette "stadiet" bør jo moren din være over. Ta en prat, du.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Huff, det skjønner jeg er flaut. Rene overkjørsel av privatlivet ditt.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Skjønner godt at du synes det er flaut. Men kanskje hun ikke helt har grepet om hvor privat facebook kan være for mange. I begynnelsen da jeg fikk facebook, addet jeg og godtok alle kjente, men det var da iallefall kjentfolk. Nå som jeg er der mer og legger ut bilder etc. føles det mer privat. har fjernet mye folk og har bare folk jeg kjenner godt. jeg bestemte meg for at om det ikke er folk jeg ville stoppet å snakke med om jeg møtte dem på gata er det unaturlig å ha dem på facebook. Det er mange som har lagt meg til som jeg aldri har møtt og det hender jeg bare ignorerer forespørselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå