Drømme Stress ned-mamma Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Wohoo!! Positiv el test i dag, og kribling i høyre eggstokk, så nå e nok el i anmarsj ja!! Så fint at gubben komme hjem i kveeeeld!!! Nå vett eg jaffal at denne måneden så klaffa det! Så...går det ikkje nå så ska eg masa litt på legen........ Har mye plager med magen når eg ikkje går på p-piller, stikkinger, murringer, mye vondter rett og slett... Så eg ska da få karra te meg noen blodprøver og en ul om eg ikkje får det te å klaffa. Ja eg vett me har ikkje prøvd så lengeee..men...har jo vondt i magen joo?!!? Hehe.. Jaffal få sjekka at der ikkje e noe snusk på eggstokkene mine og at egglederene og sånn ser fine ut! (pcos og sånne ting bl.a.) Men eg e jo egentlig blitt relativt regelmessig nå da...te tross for ingen mens i feb :-| Hoppa over heile pp'en mellom da og siste tr.. Så gøy å vita at kroppen min prøve å ha el ialle fall!!!! Eg blei bare litt lykkelig..te tross for at eg ikkje har fått lønna mi på onsdag, så e riiiiimelig blakk...matløs og røykløs..men ka gjør vel deT?!? Eg har jo EGGLØSNING SNART!!!
attpåklattimagen:-) Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 weeeeeeeeee, så bra da! He he... man kan leve lenge på luft og kjærlighet(les:eggløsning)... Lykke til! Regner med det blir showtime hos dere i kveld..:0)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 Har ikkje sett han siden søndagen så klart det blir action!! Uansett!! **gliiiis**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå