Gå til innhold

puppenekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mini er nå 4 mnd, eg jeg har delammet siden fødselen. Men han nekter nå å ta puppen, bare biter i den og begynner å gåte:( han har drevet med dette en stund. er det slik at de som får flaske i tillegg mister lysten på morsmelk? det er jo litt trist å slutte å amme, men er vertfall ikke jeg som har gitt opp:p

men sliter nå med at puppene fylles opp, og jeg blir dårlig i hele kroppen..er så vondt jeg føler jeg er syk:( tror jeg hadde feber i går med. kan man få feber av litt melkespreng?

ikke får jeg til å pumpe meg heller..kommer bare noen dråper:( uffameg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være lurt å kutte ut flaske en stund ja.. De sier det er mye vanskeligere å få ut melk av pupp enn av flaske, og at babyen kan bli litt lat på en måte av å få flaske... eller glemme sugeteknikken for pupp...

og når han biter deg i puppen kan et tips være å dytte puppen lengre inn i munnen hans/mot ansiktet hans så han må slippe.. istedetfor å dra puppen til sg (som jo er en naturlig refleks).. da vil han kunne reagere med å bite hardere..

Skjønner at det er frustrerende, men jeg mener det er verdt å prøve litt ekstra selv om du føler han avviser puppen din nå...

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...