Gå til innhold

Tempeksperter se hit=)

Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Det var nå en fin tempkurve! :) Tempen din var høy og fin nå, ser bra ut :)

Du er nå på 10 dpo, så det skulle nå være mulighet for at en test slår positivt ut, men det er jo litt tidlig, så om den skulle bli neg, så er det jo fremdeles håp. :)

Det å sammenligne tempraturer med andre sykluser er jeg ikke så sikker på. Det er jo gjerne slik at det varierer fra gang til gang, men jeg mener at det er nå uansett et godt tegn at du har så høy temp som du har nå da :)

Skrevet

åååååååååå er så redd for å bli skuffet igjen:( tror jeg venter til i morgen hvertfall.testene er ikke kommer i posten heller.

hvordan går det med deg da?Spennende med ivf.Håper det blir din tur nå!!

Skrevet

Enig med Elisabeth i at den ser fin ut!:) Masse masse lykke til!!!

Skrevet

Ja, kjenner til den følelsen :) Jeg har i grunn ikke så mye peiling på tester, for jeg tester i grunn ikke så ofte. Du kan nå evt ta en test på morgenurin dagen etter at de kommer? :) Det er jo mange historier fra de som har prøvd lenge så plutselig blir de gravid uten hjelp :)

Jo, takk, det går bra med meg :) Er på CD 37 i dag, og regner med at innsetting av påskeegget blir på ca CD 60. Så det er nå spennendes tider og jeg er jo evig optimist! :) Det går veldig bra, jeg har ingen bivirkninger, men dagene går veeeeldig sakte da! :)

Skrevet

neg test i går!!!! tempene mine er rare så får vel mensen i morgen...den er fremdeles høy men i går var den mega lav..

himmel hvor spennende da elisabeth:)Håper inderlig dagene går fort og at det blir et vellykket forsøk:)Krysser fingrer for dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...