Line ♥ Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Hei. Jeg ser på emmaljunga vognen, og trenger deres mening! Skal jeg velge sportsunderstell eller vanlig???? har så lyst på sportsunderstell men vet ikke om handtaket blir for høyt... Det er jo teleskophandtak, men blir det fremdeles for høyt??? Jeg er 156 høy Burde jeg heller ha handtak med knekk?? Er førstegangs, så vet ikke hva som blir for høyt og ubehagelig om dere skjønner?
Snupi ♥ termin 24.mai 2009 Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Hei! Jeg er også førstegangs, og har nettopp gått til innkjøp av en Emmaljunga Mondial med Classic Chrom understell. Jeg vurderte også sportsunderstell med teleskophandtak, og fant ut at denne ikke ville funke for meg. Jeg er 1,68 høy. Den med knekk var mye mer behagelig! Ganske høyt det med teleskop selv på innerste justering... Lykke til! Hilsen fornøyd Emmaljunga- kunde! PS! Jeg handla forresten vogna på Kattis Babyshop i Strømstad. Sparte vel 2.500 kr på det... Og kjempegod service!
Heidi <3 Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 hei,, jeg er 163 høy og har akkurat kjøpt meg emmajunga vogn med sportsunderstell.. synes den var akkurat passe når jeg hadde den på det laveste nivå. så vil kansje tro den blir for høy te deg. men ta deg en tur inom buttikken der de selger den og prøv det ut.. kan jo hende du har lange bein og kort overkrop..
Line ♥ Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2009 Tusen takk for svar jenter!!! Setter så pris på det )))
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Hei, jeg er bare ett par cm høyere enn deg og har vært å prøvd vognene litt.. Jeg syntes at emmaljunga city cross var perfekt for høyden min. Følte jeg hadde full oversikt og kontroll over vognen fordi bagen og sittedel er ganske lave. Likte veldig godt emmaljunga duo edge og emmaljunga mondial, men de ble liksom litt for store for meg. På city cross kan du kjøpe deg en citybag så syntes jeg vognen blir kjempe fin,og en behagelig høyde for oss som er litt korte =)
Larviksjenta. nr4? Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 jeg er 164 og sportsunderstellet er for lavt for meg føler jeg.. synes classicen er finere å jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå