*SmurfeMamma* Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 hei:) må bare snakke litt med deg igjen... vet ikke hvem andre jeg skal snakke med... du skjønner, tommy ville vi skulle sende bilde av oss til ei spådame i polen, som en kolega hadde anbeflt, (han er fra polen) jeg var merkelig nok litt skeptisk til å sende bilde, men tenkte shit la gå.... og i går fikk vi svar... ikke mye posetivt der. hun sa først at sønnen vår mangler vitaminer, og har en bakterieflora i munnen som gjør at han sliter litt med tarmene, og at han også har litt problemer med veksthormonet.... vi har ikke merket noe til dette, han er jo frisk og rask, litt forkjølet innimellom, men det er jo helt normalt det 1. året i bhg... ellers sa hun at hun var overrasket over at vi i det hele tatt hadde fått en unge, for hun mente vi begge hadde veldig lite hormoner, hun mente jeg kunne ta noen hormoner så ordnet de seg, men at sambo hadde veldig dårlig kvalitet.. akkurat det har slått oss at han kan ha dårlig kvalitet, så det kom ikke som noe sjokk egentlig... hun sa ingen ting om en ny baby, hun gav oss bare masse navn på medesiner vi burde ta.. som hun måtte kjøpe til oss i polen..... 6500 kr kom det på for oss alle 3.... vet ikke hvor mye jeg skal tro på dette... hva føler du rundt det? tror du vi blir gravide igjen?? jeg kommer nok ikke til å kjøpe de medisinene,det blir for dyrt ass.... klem:)
*SmurfeMamma* Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. mars 2009 denne datt fort ned... dytter den opp tilfelle du kommer innom.. må høre hvordan det er med deg også nå da:) blødnigene stoppet??
monca*84*j12 Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Kjære deg... Ikke ta dett for god fisk!!! Jeg har ingen tru på dette.. Om du er begkymret så ville jeg først og fremst sjekket S for vitamin mangel, deretter T for kvalitet.. Ikke gå på å kjøpe medisiner av henne!!!! Polen er i utgangspunktet veldig billig, så her tar hun myyye provisjon.. Kan tenke meg at hun lever av dette... lure folk.. Jeg fikk en umidelbart dårlig feeling her altså!!!!! Det jeg tenker om han som mannen din pratet med er at han "samarbeider" med henne.. Og jobber på provisjon.. Men ikke fortvil!! Dere får barn sammen igjen og enda en gang etter det.. trur jeg... en gutt og en jente.. Ikke gå på dette... Liten oppdatering på meg; Jeg er ferdig med mensen jippi!!!!!!!!!!!!!! Nærmer meg el nå... Jeg begynnte på provera som avtalt med gyn, men etter to dager fikke jeg blødninger igjen, så stoppet på de.. Hva tenker du rundt dette? Var det lurt? Det ordner seg.. ta alt med ro du.. ikke stress og ikke la det påvirke.. Stor trøste klem fra meg
*SmurfeMamma* Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2009 ja jeg også hadde en dårlig følelse på henne, før jeg sendte bilde av oss også... var veldig i tvil om jeg skulle sende bilde... tror kanskje det er noe muffins der med penger jeg også, og ja hun lever av det. hun spår og selger medesiner. Hun spådde oss gratis da, men hun tar vel igjen på medesinene hun prøver å selge oss... hadde jeg vist de var kun sykdommer hun så etter, hadde jeg ikke sendt bilde!!!!!!!!!!!!! når tror du vi blir gravide da?? jeg tror det blir lenge til... T var hos legen i dag, for han har svidd litt på tissen, og det er mest sansynlig herpes:((((((((((((( Jeg er helt ødelagt, aner ikke hva jeg skal gjøre... vet med 100% sikkerhet at han ikke har vært utro, herpes kan jo ligge latent i kroppen hele livet uten å bryte ut,så han har nok fått det før vi ble sammen.... men..... hvordan skal jeg tørre å ha sex igjen...??? er jo liiiiivredd jeg også skal få det!!!!!!!!! kan jo allerede ha fått det for den saks skyld.... åååååå jippiiiiiiiii for deg:):) jeg tror det var veldig lurt du ikke tok de provera tabletten:) jeg har en veldig god følelse på deg jeg... tror kanskje du blir gravid med en gang nå jeg... du er iallefall gravid før juni:) å nå ble jeg glad på dine vegne:) klem
monca*84*j12 Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Man skal følge magefølelsen i sånne greier.. Men jeg tenker at det er klart hun bare ser etter sykdommer.. Det er jo der hun kan tjene penger... Jeg trur ikke det er så lenge til altså.. Løpet av våren tidlig forsommer.. Men du må ikke miste motet.. Alt ordner seg for snille jenter... Hmmm Herpes er kjipt.. men har dere annet og legge til grunn for at det er Herpes? Jeg mener det kan være en enkel soppinfeksjon eller noe.. Er mye annet det kan være... Jeg trur ikke det er det jeg.. Men litt usikker.. Trur alt ordner seg... Men er det Herpes så må dere ta det for det det er og finne en løsning på det.. Det er jeg helt sikker på at dere gjør.. Det er jo bra du vet han ikke har tulla med noen andre... Da er det lettere for dere og stå oppi det hele sammen.. Ja deilig at ting roer seg litt.. Endelig.. Håper du har rett da.. hehe.. tar gjerne verdens beste julegave jeg..=) Veldig mange sier Mai/Juni på meg.. Mai skal jeg jo til gyn og se veien videre.. så da blir det vel pergo tenker jeg.. I morgen har jeg bursdag=) fyller the big 25.. =) Foreldrene til meg og A skal møtes for første gang.. =S Gruer meg litt i grunnen.. Men men.. Går sikkert bra.. hehe. har klart og unngå det i over 3år.. så er veldig fornøyd med det.. Hehe.. syntes det er litt skummelt... stor klem til deg...
*SmurfeMamma* Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2009 hei og gratulere så masse med dagen i dag da:) kanskje du er så heldig å få en unnfangelse i gave i dag.... tihi;) blir nok kjempe koselig i kveld, når foreldrene deres skal møtes:) det går nok helt sikkert bra!! T var hos legen i går, og de trodde det var herpes, så han har fått tablett kur nå.... får svar til uken om det virkelig er de teller ikke.... men mest sansynelig er det Stakar han er så lei seg, han gråter når vi snakker om det, men vi kommer oss gjennom det, det er ikke verdens undergang... men UTROLIG KJEDELIG.!!! nå satser jeg på at vi to får iallefall noen uker sammen på 1. tri.... klem klem
monca*84*j12 Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Tuusen takk for gratelasjonene... Her har det vært full fart og stormende jubel hele helgen.. Møtet mellom foreldrene til meg og A gikk bra.. Alt i alt en vellykket feiring=) utrolig kjipt med Herpes.. Men det kommer jo til og bra.. Det blir barn på dere, og dere kan leve sammen fordi om..=) Jeg venter spent på resultatet... HA gjett hvem som blør... hele går og i dag.. Nå trur jeg at dette ødelegger hele denne pp.. Jeg har litt mensvondt og el vondt på en gang. Så gir ikke blødningen seg, så faller den sammen el.. For mest sansynlig er det pga proveraen.. Fordi jeg kuttet ut pillen etter to dager.. Så jeg regner med at det er snakk om fake blødning og at el kommer uansett.. Dermed risikerer jeg jo og få blødninger igjen om 2uker.. vis dette gir seg fort da. fy f.. for et rot!!! grrr klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå