Gjest Nordavind fra sør Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Er det flere som har dette? Trodde ivertfall de mensmurringene ville gi seg etterhvert og kan ikke huske jeg hadde kynnere så tidlig ved de andre svangerskapene? Hmm
Tidemann Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 På tirsdag hadde jeg skikkelig mensmurringer,men det gikk over da jeg tok det litt roligere. idag har jeg bare vært hjemme bortsett fra en kort gåtur,men det satt,har hatt murringer siden!!! håper ikke det er farlig,jeg er 14+1 idag
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Hmmm...merkelig...skal spørre legen tl torsdagen jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå