Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Urgh... Sliter med forkjølelse og pollenallergi og nyser i et sett. Og tisser på meg!!!! Aldri skjedd før. Frustrerende... Og jeg som har trent bekkenbunnen og alt. 6 måneder på vei nå, men hvordan vil det bli fremover? Må jeg skaffe meg bleier? Sukk...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Hvor mange ganger kniper du pr dag, og hvor mange knip pr gang?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 En gang om dagen... Ti stykker a ti sekunder med fem sekunnder hvile i mellom... For lite?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Prøv å knip når du ligger og kjenn etter om muskelen reagerer da. Det er ikke sikkert du gjør det riktig.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Sånn har jeg det også. Etter at jeg fikk barn har jeg alltid med meg en ekstra truse i veska. Du kan knipe en del og se om det hjelper. Men ellers er det nok noe du må leve med. Selv etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå