Trulta84 Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Er snart 2 uker siden jeg skulle ha hatt mensen, er vanligvis helt presis. Jeg har litt stikking i siden og magen, men vet ikke om dette betyr noe. Har tatt flere tester, men alle er negative. Derfor ringte jeg legen for å høre om muligheten for å ta en blodprøve eller en sjekk. Det sa de bare at jeg må teste meg pånytt og vente, legetime kunne jeg ikke få før ut i april. Fikk ikke bestille time engang. Er dette vanlig? Følte nesten at jeg plaget dem med å ringe? Jeg vil jo bare vite om det er noe galt siden jeg ikke får mensen. Er så lei av å vente.
attpåklattimagen:-) Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Hm. det var rart! De kan vel ikke nekte deg å bestille time???? Ikke føl at du 'plager' dem med å ringe... De er faktisk der for å hjelpe deg...(selv om mange av dem ser ut til å glemme det noen ganger..) Det behøver ikke være noe galt selv om mensen 'hopper' over en gang, men hvis du er urolig syns jeg du skal prøve å ringe en gang til!!!!!!!! Lykke til!
Trulta84 Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 Takk skal du ha. Nektet meg vel egentlig ikke å bestille time, var heller det at hun avviste det helt og fikk meg til å føle meg litt dum for at jeg i det hele tatt hadde ringt. Tror jeg skal prøve å vente en uke til, om jeg fortsatt ikke har fått mensen eller positiv test, skal jeg ringe igjen. Krysser fingrene for at jeg får en av delene snart.
attpåklattimagen:-) Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Pleier du å teste etter EL? Hvis du elegant hoppet over mensen denne perioden kan det hende du nærmer deg el????
Trulta84 Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har ikke testet meg for el, er ganske ny når det kommer til "prøving", begynte i februar. Kan man få EL selv om man ikke får mensen? Trodde ikke vi kunne prøve igjen før jeg hadde fått mensen, derfor var det jo ekstra kjipt når den ikke kom og testene var negative.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå