Nybakt tobarnsmamma Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Ser at det er veldig mange som har kynnere.. Jeg er i uke 26 i mitt andre svangerskap, og vet egentlig ikke hva kynnere er..! Er sikkert kjempeheldig :-) Men lurer på hvordan det kjennes ut, kanskje jeg har det uten at jeg vet det? Eller merkes det? Som at livmoren trekker seg sammen, som rier?
SkumGummi Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Jeg var ikke i tvil når jeg hadde fått kynnere! For meg føles det ut som hele livmoren rett og slett trekker seg sammen! Akkurat som skikkelige tak i magen, også blir livmorgen steinhard!
cakes Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 jeg kan bare snakke ut fra egen erfaring, og for meg kjennes kynnere som skikkelig tak over hele magen, og magen blir stram og hard, og er egentlig mer ubehagelig enn direkte vondt. riene mine sitter i en i ring fra ryggen frem til magen, i høftehøyde, med størst smerte i ryggen, så jeg kjenner stor forskjell på kynnere og rier.riene er litt mer stikkende, pulserende smerte. med førstemann var jeg veldig usikker på om jeg kom til å forstå forskjellen, men når jeg først fikk rier så var det ingen tvil.. så du har nok vært heldig ja! bra det da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå