Søker dagmamma på Oppsal Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Jeg vurderer å ha en heltids(8-16) og en deltids plass fra høsten av. Tenkte kanskje det er noen som trenger barnepass til "andre" tider enn 8-16. Kanskje noen lørdager, litt sene ettermiddager evt netter. Er det behov for sånt? Men jeg ville gjerne passe barnet hjemme hos meg selv pga at jeg har små barn selv:) Er dette en usansynlighet? Ville du latt barnet ditt sove hos andre i mens du er på jobb?
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Vi maa innimellom ha noen til aa passe gutten vaar naar jeg maa jobbe skift paa kvelden og mannen samtidig maa ta moeter sent. Vi er heldige og har besteforeldre i naerheten, men jeg kan tenke meg at andre ikke er like heldige.
Tia med 2 ♀ Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Har selv tenkt på det samme om jeg starter som dagmamma igjen (har vært det tideligere) Er jo veldig mange som jobber skift, og det er vanskelig for dem sepesielt om de er aleneforeldre så tror nok du har mulighet til å få dagbarn slik.
Mom2Two Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Det er da helt sikkert noen som blir veldig glade for en slik plass. Det er da mange som jobber ujevne skift osv. Dessuten er det vel ikke så mange som tilbyr slike plasser heller.
mamma til fire små Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 vi vil nok ha behov for en sånn fleksibel dagmamma, men bare om 1 1/2 år. skal ha baby igjen i september, men når jeg begynner å jobbe igjen etter det, kan vi trenge banepass når bhg er steng. vi jobber begge i helsevesenet, og selv om jeg har faren min i samme by, forventer jeg ikke at han vil passe 3 unger fra 1-4 år, hihi. hadde nok da han passet bare elias han;) regner med det er flere enn oss som er i samme situasjon, så tror ikke det er usannsynlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå