Soleie m/3 gull :) Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Hun er kommet på sykehuset, de tror hun har blindtarm betennelse, og skal operere henne nå snart:( Hun er kjempe redd for hun er gravid i uke 11 , og det er jo alltid en risiko for at det kan gå gale. Er det noen av dere her som har operert mens dere var gravid eller kjenner noen som har det?? Gikk det fint?? Uff synes så synd på henne. Meg og hun er like langt på vei, og hun kommer til å bli helt knust hvis det går gale stakker:(
JenteOgGutterMamma! Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Hei! :-) Så leit og dumt med blindtarmbetennelse når man er gravid da! :-( Men jeg har ei veninne som kom på sykehuset og måtte fjerne ei cyste i livmor/eggstokk da hun var gravid, og det gikk bra! :-) Tror hun var car 2 - 3 mnd på vei, og jenta hennes er frisk og rask! :-) Klem og lykkeønskninger til veninna di! :-)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 Ja er kjempe dumt for henne, hun er nesten nettopp kommet ut igjen fra sykehuset etter å ha lagt der på grunn av kvalme stakker, og så må hun inn igjen for å operere. Og ikke vite om det kommer til å gå bra med babyen:( Men godt å høre at det gik bra med venninnen din. Går vel som oftest bra, men er bare det at det kan gå gale som er så dumt å tenke på
Randis Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Jeg var 7 mndr på vei når de tok blindtarmen min. Ikke store risikoen for babyen. Blir betegnet som en rutineoperasjon. Regner med det går bra jeg. Lykke til uansett. Blir jo bekymret uansett hvor liten eller stor operasjon man skal gjennom når man er gravid.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 hun trenger nok ikke bekymre seg så veldig mye. Har hatt flere pasienter som har blitt operert når de har vert gravid. det har gått fint
Mage Mi Sa Jo Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 hei jeg ble opperert med full narkose forrigesv. det var i uke 8. nå ergutten snart 2 og et halvt år gammel det gikk helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå