Gå til innhold

GRRRR, har fått feil selvangivelse!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å få selvang. er jo ett av årets høydepunkt (nesten da)

Og når jeg fikk flenga opp konvolutten, så står det at jeg er selvstendig næringsdrivende, og får ikke noe svar før til høsten!!

Dette sto på mannen min sin også, og vi har da aldri vært selvstendige næringsdrivende..!!!

Hele regnestykket står der, som vanlig, men om vi skylder eller skal betale står det ingenting om. Det kunne det i hvertfall stått. grrrrrrrr!!

Får nok ta kontakt med nav og høre hvorfor i alle dager vi er blitt selvst.næringsdr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men så lenge det står deres navn på er det jo rett selvangivelse. Dog med feil i.

Skrevet

Dere skal vel forst ta kontakt med likningskontoret tenker jeg. Skjoenner at det er irriterende!

Skrevet

Vi fikk også sånn. Det viste seg å være en eller annen jobb som min mann hadde i 2007, som var innrapportert på en "selvstendig næringsdrivende kode" og derfor får vi ikke vite det før 21.oktober, æsj, jeg var DRITSUR i flere dager, og hadde også venta i lange tider!!!

Husk på at om det er feil, så gi beskjed at der er feil, svisst ikke får du samme styret neste år også.

Skrevet

Samme her, begge to- bare fordi vi har annonse inntekter på nettsider...

Kontakta skatteetaten, men de kunne ikke gjøre noe. Må vente til høsten, selv om det er feil!!

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Så kjedelig...

Høres ut som dere får vri hodene å ta en telefon for å finne ut grunnen.

Men det er ikke NAV sin sak, ta heller kontakt med skateetaten du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...