Gå til innhold

Pris på malingsjobb...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi har ett hus som vi leier ut som vi gjerne ville ha malt... Huset er 2 etg`s samt at det tilhører en garasje... Noen som har peiling på hva dette kan koste...hva man kan tilby...svart eller hvitt?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo tilby de som bor der å male det mot et par gratis månedsleier.

Skal du få fagfolk til å gjøre det blir du nærmest ruinert, he he.

Skrevet

Tenkte noen sånt jeg også...hva med en husleie, samt at vi ordner to vinduer som er blitt knust...

Skrevet

Her omkring vet jeg det ligger på 10.000,- svart for større hus. (2-3 etg)

Skrevet

Signerer Libido. Er også masse polakker som maler for billigere penger. Naboen her fikk to polakker til å male sitt hus (3 etg) i fjor, og betalte ca. 8000. Men man må sjekke om de har noen referanser, ikke alle som er like gode:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...