Tostkbarn Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Hei, vi har ett hus som vi leier ut som vi gjerne ville ha malt... Huset er 2 etg`s samt at det tilhører en garasje... Noen som har peiling på hva dette kan koste...hva man kan tilby...svart eller hvitt?
It's all about me Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Du kan jo tilby de som bor der å male det mot et par gratis månedsleier. Skal du få fagfolk til å gjøre det blir du nærmest ruinert, he he.
Tostkbarn Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 Tenkte noen sånt jeg også...hva med en husleie, samt at vi ordner to vinduer som er blitt knust...
Libido- Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Her omkring vet jeg det ligger på 10.000,- svart for større hus. (2-3 etg)
lillefot Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Signerer Libido. Er også masse polakker som maler for billigere penger. Naboen her fikk to polakker til å male sitt hus (3 etg) i fjor, og betalte ca. 8000. Men man må sjekke om de har noen referanser, ikke alle som er like gode:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå