Mom2Two Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 jada, ikke mye å syte over, jeg vet... Men jeg har en fridag i dag (tatt meg selv en dag til meg selv), barna er bortreist med besteforeldrene.. Gledet meg til å åpne gardinene for å se vårsola, hadde planlagt en lang gåtur, gjøre unna noen ærender osv. Så er det nesten snøstorm ute!!! Ugg:-( Like før jeg starter en facebookgruppe eller noe:-p
Mille** Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Jeg er sååå glad for at vi fikk litt mer snø jeg, hadde så lite. Skal bo på "høyfjellshotell" i helga og ha mye gøy med snøen. ;o) Her er det nydelig vær, knallblå himmel, strålende sol og akkurat passe med snø. God helg! )
Mom2Two Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 Hehe, ja da unner jeg dere snø! :-) Dere får kose dere masse:)) Kunne det ikke vært snøfritt i byen og masse snø på fjellet?
Inga Bling Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Ble knallglad. Her har skiføret vært dårlig, og nå med nysnø er sjansen ganske stor for at det faktisk går an å gå på tørrvoks igjen!
Mom2Two Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2009 Hehe hver sine lyster:-p Jeg vil ha VÅÅÅÅÅÅR! :-)
cherry coke Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Jeg skjønner deg godt=) Men du får komme hit vest! Vår, sol og ca 8 varmegrader. Går i sneakers både jeg og jenta, nice...(ikke for å gni det inn altså...);-)
Mom2Two Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2009 Ggrrr...Ja, gni det inn, du;o) Av en eller annen grunn har jeg sett for meg at du bor i Oslo. Vet ikke hvorfor? Hehe...
cherry coke Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 Hehehe...det samme sa Oslomor! Merkelige greier=) Men neida, er vestlandjente og fornøyd med det;-) Men er ganske ofte i Oslo da jeg har både litt familie og mange venner som bor der. Flott by!=)
Mom2Two Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2009 Jepp, Oslo er super! Hvor i vest er du da?
* 5 om dagen * Skrevet 27. mars 2009 #10 Skrevet 27. mars 2009 Jeg hater også snø, var forberedet,men trodde det kanskje ville komme ned som regn,siden vi bor på kysten,men neida... så her har jeg måka snø,omtrent siden jeg sto opp halv åtte i dag, bare for å kunne komme ut,og til bilen...kommet ca 20-30 cm med snø. har bareen liten pause nå, så må jeg ut å ta resten.... men det er ikke godt asså,sliter med øreverk på begge sider,bihulene,og en tann som ikke er god, og skal ikke til tannlegen før på mandag..kjenner allerede at jeg begynner å bli lemster..hehe..blir ikke lange pausen da gitt... også så fint det har vært her, helt fint og bart,masse sol....påskeliljene var kommet langt opp, men de ser jeg ikke noe til nå da.
cherry coke Skrevet 27. mars 2009 #11 Skrevet 27. mars 2009 Bor på ei lita perle på vestkysten. Vil ikke si nøyaktig hvor det er i tillfellet jeg blir gjennkjent..
Mom2Two Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 27. mars 2009 Nei, det forstår seg. Trodde kanskje det var i en av de større byene hvor gjenkjennelsesfaktoren ikke var så høy:-p
Mom2Two Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 27. mars 2009 Huff, det hørtes ikke godt ut!!! Det er jo helt forferdelig å gjøre noe fysisk når bihulene verker. Håper du føler deg bedre snart!
camilla^ Skrevet 27. mars 2009 #14 Skrevet 27. mars 2009 Blei skikkelig skuffa da jeg tittet ut vinduet idag. 40cm med nysnø. Jeg har nå vært hjemme fra jobb i to dager, og er ikke helt pigg enda kan man si. Men ut og måke måtte jeg. Har noen naboen som ikke aner hva en snøskuffe er, så tar jeg det ikke blir det ikke tatt. Bare biler som blir satt i veien slik at vi ikke kommer ut. Og ungene som ble så skuffet over at de ikke kunne sykle til barnehagen idag. De har nå syklet masse om dagene siden veiene har vært bare. De har kost seg masse ute. Så jodda, dette var skikkelig gøy. Har jo enda 1meter med snø i hagen, så det spørs om jeg får se plenen før sommerferien. Pappa trodde ikke på meg da jeg sa det var kommet så mye snø. Så han og de han jobbet med ringte for at jeg skulle ta bilde og sende. Hørte de fikk litt fart på seg når de hadde sett bildet (de er brøytemannskap og når det kommer masse snø pleier det først å komme hos meg før det kommer til de.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå