Mom2Two Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 selskapet jeg bestiller fra sender ting separat? De skriver at de sender alle bestillinger separat, selv om jeg ikke har bedt dem om det. Jeg har bestilt mange dvd´er og noen bøker (vet det ikke er toll på bøker). Det blir jo veldig tydelig når det kommer mange små forsendinger fra samme selskap...
Libido- Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Er hver enkelt forsending under 200 blir det ikke toll. Mange firma har begynt med dette, nettopp for å unngå toll. Det er fullt lovlig.
Mom2Two Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 Ja, er det virkelig det? Vil ikke tolletaten se på det som en bestilling om det er bestilt innenfor de samme 24 timer eller noe? Alle sendingene er under 200 kr tror jeg? Nei, forresten den ene er vel over kanskje. Får litt noia...hehe.. Du, foreldrene mine kommer hit i kveld, og reiser til Krsund på søndag. Sender med dem dressen, så avtaler vi nærmere:) Jeg har lagt den frem så jeg ikke skal glemme det!
tante grusom master of law Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har ihvertfall bestilt på den måten i flere år og ikke fått noe toll. Det er per colli de regner tollsatsene. Digg å kunne omgå tollvesenet på den måten, hehe
Libido- Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Tenk på hvor mange tusen pakker og brev tollerne får hver dag, tror det skal mye til før de tenker at Mom2Two driver med shampo svindel ;-) Flotters! Tenkte på den dressen på vei til bhg i dag. Begynner å bli vår her, så det passer fint =)
mamarama og lille banan Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 ja, det er helt lovlig er det play.com du bestiller fra, så har jeg gjort det mange ganger uten problem. dessuten er det ekstra stas når du får flere pakker, hehe
Mom2Two Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2009 Hehe, måtte le litt her... Jeg virker vel skikkelig ivrig på å betale toll... Ja, det er play.com.. Har bestilt flere ganger før, men bare kom til å lure på dette. Hehe, ser du for deg forsiden på Dagbladet Cherry Coke: Småbarnsmor drev shampo og dvd-svindel i stor stil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå