HTC Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Så på 3 forskjellige. En fra Fischerprice, så en med ole-brum (husker ikke navnet) Og så en blå som var mest lik en vanlig pc utenpå og tastatur (husker ikke navnet). De to siste kostet ca 400 (salg på den ene) og fischerprice kostet vel ca 600? Hva er forskjellen på disse? Noen som har en av disse og er fornøyd/misfornøyd? Skal brukes av min datter på 5
ditte&malusken&lillebror Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Har fisher-price sin, til datteren min. Var faren som insisterte på at hun skulle ha, for hun synes våre var så spennende. Hun er bare 2 år og den er alt for avansert for henne. Hun trykket litt på den, så var den ikke gøy mer og vi har pakket den vekk til hun blir eldre. Nå vet jeg ikke noe om de to andre typene, men tror fp sin kommer til å bli gøy når hun blir større. Den har forskjeldige spill på seg og flere øvelser med bokstaver.
attpåklatt 75 Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 vi kjøpte fisher price's til gutten som blir 4 i mai. han forguder den maskina, og har lært seg alle bokstavene. og vet hva de star for (mamma får mus og pappa får rev... og bikkja får en løve den var absolutt verdt pengene har i huset, for på et par kvelder lærte han seg masse bokstaver
Ballettmelk Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Min datter har Fischer Price laugh and learn laptop. Vet ikke om det er den du har sett på, men hun fikk sin da hun var 21 måneder og har brukt den masse. Hun har akkurat fylt 3 år og vi vurderer å kjøpe en som er mer avansert til henne nå, da den hun har kun er med bokstaver, ikke tall. Hun har brukt den masse og har lært seg alle bokstavene i alfabetet....så jeg vil anbefale den, men til en 5-åring ville jeg kjøpt en som er mer avansert.
cherry coke Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Vi har den blå. Og den er helt super! Er utallige type spill på , og hun har lært mye etter hun begynte å bruke den.
digger Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Vi har den fra Ficher Price og er veldig fornøyde. Men her ble det kjøpt til en 2-åring da. Han trykker på alle bokstavene osv., men noen av spillene er litt for avanserte. Men tror ikke jeg hadde kjøpt det til en 5-åring kanskje.
HTC Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2009 men hvilken maskin anbefaler dere for en 5åring da? Hun kan ikke bokstaver ennå (utover sitt eget navn)
digger Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 Hm, kanskje du bør kjøpe den likevel. Ser at eldre barn som er på besøk ønsker å leke med den. Fin måte å lære bokstaver på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå