Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som fyller ut dette sparkeskjemaet fra uke 28?? Sikkert et fint hjelpemiddel til mange, men jeg personlig syns det blir litt hysteri jeg så dette har jeg hoppet glatt over. Jeg begynte, men så glemte jeg det en dag og så var vi borte i det tidsrommet man liksom skulle telle. Jeg merker da fort hvis det er stillere enn vanlig.Heldigvis er det jo frivillig også :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fyller ut for harde livet:) hehe,tar det ikke så nøye da,blir litt sånn ca..

men er helt greit synes jeg,har ikke vært med på noen andre undersøkelser..så tenkte at nå kunne jeg vel bidra litt..

Skrevet

Har ikke hørt om det jeg heller. Verken legen eller jordmor har sakt noe om dette til meg...

Skrevet

Telltrivselskjema ja.

Fyller ut jeg og, men det er ikke helt korekt i og med at jeg kan være andre steder på tidsrommet jeg skal fylle ut osv, men da teller jeg litt senere. Det viktigste er jo å måle aktiviteten den dagen vil jeg tro.

Men merker jeg er mektig lei av å telle hver dag hihi... i begynnelsen var det veldig koselig men nå kjenner jeg den sparker hele dagen og syns det er koseligere å kjenne på dette enn å begynne å telle... men forhåpentligvis snart ferdig nå :o)

Tell trivsel er i en forbindelse med den norske mor barn undersøkelsen, ikke alle sykehus er med på dette, men ullevål er det.

Skrevet

Nei det skjemaet står jeg over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...