Lucky2+2 Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Skal begynne med grøt når jenta vår er seks måneder. Hvilken er grei å kjøpe da? Tenkte en fra Nestlè...
Sivalur Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 4-måneders grøten med mais synes jeg er best å begynne med. Den andre 4-måneders grøten med havre, inneholder melk. Første gangen min gutt fikk den, fikk han utslett over hele ansiktet. Han har ikke melkeallergi i dag, så tror bare det var at det ble for mye på en gang for han. Var 6 mnd da og hadde fått maisgrøt i et par uker hvor jeg gradvis økte porsjonen. Skulle prøve havregrøten og ga like mye som han pleide spise av maisgrøten, jeg visste jo ikke at den inneholdt melk... Lykke til.
Tredjemann på vei :D Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Sikkert lurt å prøve en 4-måneders grøt først, så da kan du velge ris- eller maisgrøt:-) Sjekk Foreldre og Barn sine nettsider, så finner du kanskje barnegrøttesten de hadde tidligere i år. Nestlés grøter kom best ut, p.g.a rikt jerninnhold og gluten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå