Gå til innhold

Noen som bor i Tomter her? :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro. Vi skal flytte til tomter 1. mai.. Så er veldig spent.. hehe.. Hvor gammel er du? Og hvor mange barn, alder osv på de? Gøy å se det er fler som bor der.. hehe.

Skrevet

Jeg er 22 år og har en datter på 5 mnd. Hvor i Tomter flytter dere til?

Skrevet

Så koselig! Er det barselgrupper og sånn der? Har termin 15. mai, så hadde vært fint å blitt kjent med noen.. Vi har kjøpt hus i gulbringa.. Hvor bor du?

Skrevet

Ja, er barselgrupper på helsestasjonen. Du blir sikkert automatisk med i en der =) Jeg bor i Seljeveien. Skal være hjemme ett år ekstra med datteren vår, så vil gjerne bli kjent med noen flere jeg også.

Skrevet

Så moro:o) Har du msn? Da må vi møter til sommeren når vi har flytta og sånn da:o)

Skrevet

Sendte deg en personlig melding med mailadresse, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...