Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 Så moro. Vi skal flytte til tomter 1. mai.. Så er veldig spent.. hehe.. Hvor gammel er du? Og hvor mange barn, alder osv på de? Gøy å se det er fler som bor der.. hehe.
Lucky2+2 Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Jeg er 22 år og har en datter på 5 mnd. Hvor i Tomter flytter dere til?
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2009 Så koselig! Er det barselgrupper og sånn der? Har termin 15. mai, så hadde vært fint å blitt kjent med noen.. Vi har kjøpt hus i gulbringa.. Hvor bor du?
Lucky2+2 Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Ja, er barselgrupper på helsestasjonen. Du blir sikkert automatisk med i en der =) Jeg bor i Seljeveien. Skal være hjemme ett år ekstra med datteren vår, så vil gjerne bli kjent med noen flere jeg også.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2009 Så moro:o) Har du msn? Da må vi møter til sommeren når vi har flytta og sånn da:o)
Lucky2+2 Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 Sendte deg en personlig melding med mailadresse, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå