Gå til innhold

ett spørsmål ang vaksine......

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min fikk vaksine i går morges kl 9,og etter den har han bæsja grønt ofte...sikkert hatt 5 bæsjebleier i går,og 2 i dag.. han pleier ikke å bæsje mer enn 1-2 ganger i uka. han fikk feber i går,og har det i dag også.

så mitt spørsmål er: hvor lenge er normalt at di har feber,og er det normalt med slike bæsjebleier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min fikk høy feber i ca. 12 tima etter vaksina, men ga paracet så d roa sæ etter nån tima :-)

Trur dm kan reagere me magen ja, å stresse me å få sprøytan kan jo å gjøre sitt me magen demmes.

Men om d vare lengre, må du ringe lege :-)

Sir dm ikke at feber i mer enn 2 døgn på babya OVER 3 mnd må lege se på?

Skrevet

okidoki,takk for svar :) prøvde å ringe helsestasjonen men di tar søren meg ikke telefonen,og da er jeg glad jeg har DIB ;)

Skrevet

hehe, kjenne til d dær ja :-) Dm sir hvær gang vi e på helsestasjon, så ska du baaare ringe om d e nåt.... Ja, så ringe man da, å ingen tar tlf :-P

Kommer nåkk til å gå bra me babyen din ska du se ;-) Men fælt å se når dm små plages me høy feber osv :-(

Go bedring :-)

Vi ska om ikke lenge ta 5 mnds vaksina, å blir vell samme hopprenne da å me feber :-/ Men dm e jo så vikti de vaksinan å babyen kommer ikke til å huske d heldivis :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...