Gjest Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 gutten min fikk vaksine i går morges kl 9,og etter den har han bæsja grønt ofte...sikkert hatt 5 bæsjebleier i går,og 2 i dag.. han pleier ikke å bæsje mer enn 1-2 ganger i uka. han fikk feber i går,og har det i dag også. så mitt spørsmål er: hvor lenge er normalt at di har feber,og er det normalt med slike bæsjebleier?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Gutten min fikk høy feber i ca. 12 tima etter vaksina, men ga paracet så d roa sæ etter nån tima :-) Trur dm kan reagere me magen ja, å stresse me å få sprøytan kan jo å gjøre sitt me magen demmes. Men om d vare lengre, må du ringe lege :-) Sir dm ikke at feber i mer enn 2 døgn på babya OVER 3 mnd må lege se på?
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 okidoki,takk for svar prøvde å ringe helsestasjonen men di tar søren meg ikke telefonen,og da er jeg glad jeg har DIB
Sunnybeach4gull :) Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 hehe, kjenne til d dær ja :-) Dm sir hvær gang vi e på helsestasjon, så ska du baaare ringe om d e nåt.... Ja, så ringe man da, å ingen tar tlf :-P Kommer nåkk til å gå bra me babyen din ska du se ;-) Men fælt å se når dm små plages me høy feber osv :-( Go bedring :-) Vi ska om ikke lenge ta 5 mnds vaksina, å blir vell samme hopprenne da å me feber :-/ Men dm e jo så vikti de vaksinan å babyen kommer ikke til å huske d heldivis :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå