Gå til innhold

Flere som spiser sukkerbomber til frokost?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her gårr det som regel i stor bolle med honningkorn,litt nøtter og popcorn faktisk...prøver ihvertfall å få i meg litt vann...

 

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser ganske normalt, frokosten i dag var en banan og en youghurt samt en glass med iste. Men jeg merker jeg er mer sulten er før, så må prøve å begrense meg litt... ;)

 

 

Skrevet

Jeg blir dårlig ved tanken av søtsaker om dagen.. Noe jeg kanskje kan anse som BRA:D:D Prøvde med på potetgull i helgen.. Det smakte helt forferdelig.. og jeg har aldri opplevd å gå rundt sjokoladedelen på butikken.. Jeg bare MÅ ha fiskepålegg.. som makrell i tomat og grovt brød.. eller røkt laks (kan jeg spise det egentlig?). Konstant sulten, men blir dårlig av alt!

Skrevet

eggerøre...mmm....

Skrevet

Er ikke heller så glad i det søte om dagen... Starter frokosten på sengekanten med en halv pakke ritz-kjeks, det døyver den verste kvalmen... Til frokost blir det nystekte rundstykker med ost på =) Mmmmmmm............. Hehe....

Skrevet

Eier ikke matlyst, så det jeg får pressa ned er en neve mandler og et glass gulerotjuice.

Men nå skal det sies at jeg er syk med influensa også da.....det er vel den som har sjelt matlysta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...