Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Jeg gir med sitronsmak. Vet ikke om du har prøvd det. Eller så kan du jo prøve med sprøyte i stedenfor skje.
flis_83 Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 vi synes det har fungert veldig bra å helle tranen rett i en flaskesmokk. da suger hun det i seg nesten uten noe søl.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 d-dråper er fint! å når de blir litt større er sanasol fint. :-) hvis du ammer kan du ta tran, så vil barnet på nok fettsyrer.
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Vi ga d-vitamindraaper. Omega-3 fettsyrer faar barnet i morsmelka hvis du er flink til aa ta tran eller bruke rapsolje i maten. Hvis du gir mme kan du sjekke hva den inneholder, noen merker tilsetter omega3 mener jeg aa huske :-)
lillefot Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Ingen av mine jenter ville ha tran heller. Gav de d-vitamindråper i begynnelsen. Også kjøpte jeg eskimo 3 kids på helsekosten fra de var rundt 6 mnd. Den smaker tutti frutti og går ned på høykant. Står på pakka at den skal brukes fra 1 år, men ifølge helsesøster og legen min gjorde det ikke noe å gi fra 6 mnd. Hvertfall verdt å prøve;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå