Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg er tidlig ute, men pytt...

Bruker dere bunad eller hva kler dere dere i på 17. mai?? Jeg har bunad, men er ikke så fryktlig glad i å gå med det, og ikke tror jeg den passer over bysten for tiden heller :) Funderer litt på hva jeg ellers har som passer å ta på seg, mulig jeg må investere i et nytt skjørt eller kjole før den tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker bunaden.

Skrevet

Jeg bruker bunad på 17.mai. Men i år er jeg nesten 20 uker på vei når 17.mai kommer - så veldig spent på om bunaden passer... Hvis den ikke passer, så aner jeg ikke hva jeg skal ha på meg.. Jeg er veldig glad i min bunad. :o)

Skrevet

Bunaden min har jeg ikke passet på 8-9 år, sukk. Jeg sverger til et pent enkelt svart skjørt og en enkel overdel med pen men litt varm jakke over der igjen. Klærne må være pene men isolere for sur vind, tåle iskrem og ketsjup og være komfortable å tilbringe en hel dag i. Men hva man synes er pent er jo forkjellig det da.

Skrevet

Jeg har og bunad og er glad i å bruke den. Men ikke hvis jeg ammer enda.. Vet ikke om jeg får den på meg da, men det er nå målet. Jeg la den ut for noen år siden og har ikke lyst å gjøre det en gang til. Fikk den tross alt når jeg var 20 år. Så må nok bare prøve å ta av meg en del cm før den tid.

Føler bunad er flott på en slik dag, de andre gangene jeg ikke har brukt bunad har jeg brukt noen finklær jeg har vært og kjøpt meg for anledningen.

Skrevet

Bruker vanlige penklær. Har ikke bunad - synes det blir for dyrt å anskaffe i forhold til hvor lite den faktisk ville blitt brukt...

Skrevet

Jeg kler sambo opp i dressen og barna og jeg går i noe som tilsvarer været ute. Er det fint vær, og litt god temp har vi pene klær, men er det surt, har vi bukse og en fin genser.

Ingen av oss har bunad. Jeg har aldri hatt og aldri hatt lyst på.

Skrevet

jeg bruker festdrakten min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...