Gå til innhold

Prøvde brudekjolen min igjen i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for den store dagen nærmer seg jo...og kjolen er nok ett nr for stor:o( Den holder oppe, det er spiler og sånt i den, så den faller ikke av eller noe, men jeg kunne tatt den inn endel...men, men - ikke tid å gjøre noe med det nå, men enda en god motivasjon for meg å spise og klare å legge på meg litt før vi reiser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg heier på deg Rutletutt!!!

Jeg har alltid vært veldig tynn, spiser mye med legger ikke på meg.

Om du drar på helsekosten har de et vektøkningspulver (heavy weight gainer) som i hvertfall har hjulpet meg, sist jeg brukte det gikk jeg raskt opp 6 kg.

Jeg vil se deg i Usa med brudekjolen på:o)

Skrevet

Vi gifter oss 14. april, men reiser 2. Gifter oss i USA. Jeg må legge på meg litt før vi reiser uansett, og nå må jeg nesten klare det... Jeg kjøpte kjolen brukt, men den er kjøpt på Brudehuset i Bergen.

Skrevet

Saa kjekt da ettersom du har faatt streng beskjed om aa legge paa deg litt. Det hadde vaert kjedeligere om kjolen var akkuratt. Og uansett, det gaar jo alltids an aa sy inn litt et par dager foer den store dagen!

Skrevet

Takk, Dronningen! :o) Problemet er jo at jeg ikke egentlig VIL legge på meg...men jeg innser jo etterhvert at jeg MÅ - så jeg prøver å putte inn litt ekstra måltider og nøtter i løpet av dagen...men jeg vil ikke opp for mye for fort, for da føler jeg at jeg mister helt kontrollen...

Skrevet

Korsett og gelepupper gjorde susen for meg ;-)

Skrevet

Jeg vet at du ikke vil men du MÅ!

Du trenger ikke å gå opp fort med pulveret, det bestemmer du selv. Jeg tok shake 3 ganger om dagen over lengre tid, du kan jo bare ta en om dagen.

Jeg vet du klarer det:o)

Skrevet

He, he - ja, jeg må nok fylle meg litt ut oventil jeg også, he he

Skrevet

Du klarer å legge på deg litt tror jeg! :) Tenk så mye penere du blir i en brudekjole som passer enn en der du ser radmager ut i:)

Nøtter er jo bra! Avokado er en del fett i også. Og sånne shaker er lure ja. Ikke lett, men bare hold ut, for jeg tror du klarer å få tilbake et mindre anstrengt syn på kroppen din.

Lykke til og lykke til med giftemålet også:D

Skrevet

Heier på deg jeg også vennen! Håper kjolen sitter som ett skudd på den store dagen. :o)

Klem klem

Skrevet

Takk, jenter:o) SKAL klare det! Bare den dårlige samvittigheten holder seg vekke og så hadde det jo også hjulpet om jeg hadde sett i speilet det samme som andre sier de ser...

Skrevet

Du faar ta en alvorsprat med deg selv hver kveld foer du legger deg. Det er ditt ansvar aa ta godt vare paa kroppen din og passe paa at den faar nok ernaering. Tenk paa alle de stakkars sultne cellene i kroppen din ;-) Dette kan du klare vet du, flinke Rutletutt!

Skrevet

He, he - takk - kaklehøna:o) Jeg har jo alltids dere til snakke meg til fornuft også;o)

Skrevet

Håper det kan være til litt motivasjon for deg. Skjønner det er tøft, men du er modig synes jeg. Og du klarer det her Rutletutt.

Om den ikke sitter som et skudd, blir du helt sikkert nydelig likevel:-))

Heier på deg ! !

SMIL

Skrevet

Takk, tippen:o) Jeg fikk tårer i øynene i går da jeg prøvde den på, er så utrolig fornøyd med kjolen jeg har valgt - og det er ikke så lenge til min kjære får se meg i den:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...