lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Hvor ofte betaler dere regninger? betaler dere regninger på forfallsdato eller før/etter? Betaler sjelden regninger før de skal betales. Lar de gjerne ligge 5-6 dager etter de skulle vært betalt. Betaler regninger når vi får lønn, 2 ganger pr mnd, innimellom oftere.
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Merker jeg blir stresset av å ha dem liggende på benken så jeg betaler dem nesten fortløpende. Hender jeg samler opp noen så jeg kan ta flere i ett jafs, men det er sjelden de blir liggenede over forfall.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Venter til jeg har 2-3 stykker så betaler jeg, men passer alltid på å gjøre det innen forfall.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Betaler de samlet en gang hver andre til hver tredje uke. Har egen regningskonto så har alltid penger til regninger så venter ikke på lønn. Men samler opp og legger inn alt som vi har da. De som ikke har kommet til forfall legger vi inn med forfalls dato slik at de ikke blir trekt før de må. Hender at noen går over forfallsdato, men prøver å unngå dette. Men veldig kjedelig om vi akkurat har betalt så kommer det en liten en med rask forfallsdato..
solemio Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Her settes alle regninger inn i en perm (så slipper vi å ha dem på benken, da forsvinner de i papirsøpla raskere enn lillebror spiser opp sjokoladen i skapet), så legges de på dato fra den kontoen med dekning når den skal gå. Får mark hvis jeg glemmer en, fikk inkasso-varsel en gang og det var skrekkelig ugreit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå