Gjest Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Blir nok helst det her i huset, ingen andre planer som jeg vet om i hvertfall. Må myse litt på Showbiz (er det ikke det programmet heter), mulig jeg kjenner en som skal være med... Ellers har jeg kjøpt en ny film som vi kan se hvis vi ikke finner et program vi liker. Enn dere?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Blir nok lite tv titting på denne damen. Har senvakt, så skal jobbe frem til 22. Da blir det bitte litt skravling med gubben når jeg kommer hjem, også finne senga. Opp igjen på jobb til 07.30 i mårra..
Makka Pakka Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Ja, som de aller aller fleste andre fredagskvelder. "Nytt på nytt" er høgdaren og "showbiz" er heller ikke så verst. Og så legger vi oss senest kl 23, skikkelig spennende kveld som alltid.
blond Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Tv'n kommer vel på i kveld som så mange andre fredager, ellers står en del husarbeid for tur og jeg vil heller lese bok enn å ha på tv'n.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Ser lite på tv og kommer ikke til å endre det ikveld akkurat..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Sitter her og ser på Norske Talenter. Vanlig fredags underholdning. Så blir det Senkveld etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå