Gå til innhold

flytte sammen dårlig økonomisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres sikkert dårlig ut, men jeg syntes det er vanskelig å flytte sammen med noen p.g.a bl.a økonomi. Jeg ser jeg er mye bedre stilt når jeg bor alene. Jeg har 5 barn med 3 menn. Med OS, jobb, barnebidrag og kontantstøtte sitter jeg med nok til å betale regninger og mat. Det lønner seg rett og slett ikke tror jeg. jeg har egentlig lyst til å bo alene også, men får mye press fra barnefar til de 2 minste og mine foreldre og venner om at jeg burde flytte sammen. Vi flyttet fra hverandre når jeg var gravid med siste. Jeg føler ikke det rette for han, men føler at jeg burde være glad for at han vil ha meg og at en med så mange barn burde ta imot den hjelpen han kan gi. Jeg er glad for de stønadene som finnes. det gir meg muligheten til ikke å måtte flytte sammen noen fordi jeg skal forsørge barn, samtidig får jeg være lenger hjemme med minste jenta mi. Føler at alle andre syntes jeg er helt på tur fordi jeg velger å bo alene, og jeg tror mange ville syntes det er dårlig at stønadene gjør at jeg har muligheten til å velge. Jeg har utbetalt 23000 i mnd. Men jeg skal betale leie, mat, klær etc for meg og 5 barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...