Gå til innhold

Trenger middagstips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme i dag og tenkte jeg skulle overaske sambo og tulla med noe godt når de kommer hjem.;)

Merker fantasien er langt nede og trenger tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er stor jubel om det serveres pannekaker eller spagetti med kjøttsaus her i huset.

Det resulterer alltid i en hoppende glad liten gutt (og en lykkelig far forsåvidt..hehe) som nesten ikke kan vente til maten er ferdig :)

Skrevet

Dette er en av mine favoritter og skal serveres her i dag: (Både 2 åringen og vi voksne liker den kjempegodt)

Brun noen kyllingfileter på sterk varme i 2-3 minutter. Ha de over i en ildfast form og legg masse spekeskinke på toppen. Hell over litt olje og sett i ovnen på 200 grader. Etter ca 25 min tar du de ut og heller over et glass med tikka masala saus. Sett det så inn igjen i ca 20 min til.

Serveres med ris og salat. "Min" salat: spinat, avocado, tomat, agurk, rødløk og spekeskinke. Jeg lager også en herlig enkel dressing bestående av olje, litt vann, salt, pepper og hvitløk.

Denne slår alltid an hos mine gjester i alle fall... veldig lettvint er den også...og veldig veldig god med masse smak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...