Gå til innhold

Spise du mye sjokolade

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller annet snop?

Jeg gjør ikke det, spiser egentlig utrolig lite snop, har hatt en greie med at jeg bare skal spise på lørdager, og har forøvrig greit klart å holde meg til det, men det har oftere og oftere hendt at jeg faktisk ikke har lyst på den sjokoladen jeg har kjøpt meg til lørdag. Og da tar jeg den en annen dag hvis jeg får lyst på. Har faktisk hendt det har gått flere uker mellom hver gang jeg har spist noe snop.

Jeg får lyst på noe godt når jeg er premenstruell. Denne måneden har jeg spist sjokolade 4 dager på rad, når jeg var premenstruell. Det tror jeg aldri har hendt før, men det er jo også stortsett det jeg spiser av snop på hele måneden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, hva er mye ;)

Nei, kan godt klare meg uten sjokoladen, men er veldig svak for smågodt generelt. Kan ikke ha det i hus uten å gå og mumse. Blir nok snop både i kveld og imorgen for vår del tror jeg.

Skrevet

Nei ,er ikke spesielt glad i sjokolade eller søtsaker for den saks skyld. Men jeg er glad i salt og fet mat så potetgull i huset har jeg problemer med å la ligge.

Skrevet

JADA SPISER ALTFOR MYE SJOKOLADE!!!!! er nok helt avhengig, og blir ikke lei uansett hvor mye jeg spiser..

men er i full gang nå å kutte ned, og bare kose meg på lørdagene:)

Skrevet

Huff ja, blir nok for mye litt for ofte...

Skrevet

Jeg er ganske glad i sjokolade. Men prøver å begrense meg.

Jeg synes det er lettere å la sjokoladen i skapet være, enn å la være å kjøpe sjokolade i butikken når jeg er sulten.

Vi har et helt hjørneskap hvor 2 av hyllene er fulle med godis og chips og kjeks. Sambo går og klorer der flere ganger til dagen når han er hjemme. Men jeg er der svært sjelden. Hender barna får litt chips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...