lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Jeg føler nå at jeg trenger mindre søvn og har mer energi enn tidligere, det har sikkert både å gjøre med at det er lysere ute, og at jeg har vært mer aktiv i det siste. Vi la oss ikke før 00.30 i natt, og det var ikke noe problem å stå opp kl 7.30, har vel aldri hendt før at jeg har følt det slik;) Jeg er vanligvis den som har behov å sove fra 22.30 til 8.00. Deilig å kunne yte litt mer, å være der mer for barna.
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Pfff, skrytepave Send litt overskudd denne veien da vel, har ikke fått den store boosten av lysere dager ennå.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 Hehe:)) Jeg har heller aldri tidliger skrytt av for mye overskudd, men nå etter at jeg har begynnt å gå på ski og være mer i aktivitet er det helt utrolig hvor god virkning det har på energien. Kan absolut anbefales.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Så bra da Håper jeg også føler det slik sanrt....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Har også begynt å trene og kan anbefale det til alle andre også. Er veldig godt for masse ting. Har ikke trent lenge jeg, men kan allerde merke litt forbedring, og gleder meg til fortsettelsen:) Kjekt å lese om deg storebror, det er jo beviset på at det er bra med fysisk aktivitet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå