TøffiTrynet☠ Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Hehe... ;p Vi har hatt det litt trangt nå etter jul, -mye regninger å betale, og ungene har trengt klær og sko og sånt. Men NÅ er det MIN tur! Jeg har jobbet masse ekstra-vakter, og har fått en fin lønn denne perioden. Og jeg trenger seriøst noen nye sko, så i dag skal jeg altså bruke penger på meg selv. Og jeg skal riktig kose meg før jeg skal på senvakt. Gå så kafé, ta en cappucino og noe godt å spise... Kanskje ikke så "luksus" for mange. Men etter å ha levd litt trangt en stund, så føles det skikkelig luksus for meg! Håper dere får en kjempefin dag, jenter!
Gjest mphs Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Høres koselig ut. Får håpe du finner noen fine sko:o)
LilleStjerne Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Synes det høres kjempe koselig ut jeg. :-) Det fikk jeg lyst til også...! Du får kose deg masse. :-)
Mamma+2 Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Høres kjempekos ut...man setter mer pris på slike ting når man ikkje gjør det så ofte- tror det er en veldig bra ting eg.... ha en flott dag og håpe du finner noe du trives godt med.
TøffiTrynet☠ Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2009 Tusen takk, jenter! Nå går jeg straks ut døra.. Det skal bli en FIN dag i dag! Tralalaaaaa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå