Gå til innhold

skolesaker

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er barna deres flinke å ta vare på skolesakerne sine? blyanter, viskelær ol?

Eldstemann er ikke flink, tror han har fått 3-4 nye blyanter dette skoleåret hos meg, og han har fått noen på skolen også. Samme med viskelær. I går fortalte han han hadde fått et hos klassekameraten fordi han var så lei av at han bestandig skulle låne.

Nytt pennal måtte han også ha, fikk her for 1 mnd tid siden, det han hadde ble lagt over et t-lys på bordet, og tok fyr...

I forhold til hvordan barna deres er, hvordan var dere selv?

Jeg var ganske flink å ta vare på tingene mine, har t.o.m plastelinaen i behold som vi fikk i 1 klasse på barneskolen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting flyter! Han har det fra faren sin som ikke legger ting på plass (frustrerende!) og heller ikke passer på at sønnene gjør det. Jeg klarer ikke være autoritær og sjefe folk rundt for at det skal se bra ut. Har hatt en del samtaler med mannen min på det, men til liten nytte..

Kjenner at jeg blir påvirket av det og gir delvis opp selv når det ikke hjelper at jeg prøver å påvirke de til å rydde opp ting de er ferdige med. Så haugen på skrivebordet mitt har en lekker topp, men ting er i det minste samlet på ett sted.

Skrevet

Ja heldigvis er begge skoleguttene mine det :) Får mye skryt av lærer for akkurat det, så det motiverer dem jo også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...