Gå til innhold

Frokostquiz er best!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting som du sikkert kan hjelpe meg med.

Sitter her og skal fylle ut skjema for grunnstønad.

I papirene står det at barnet må ha eget kontunummer. Hvor tungvint er ikke det?

Må jeg opprette en brukskonto på sønnen min som pengene kommer inn på, slik at jeg må overføre pengene fra hans konto til min hvær mnd?

Hvorfor gjør de det så tungvint?

Eller hvordan gjør du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer pengene inn på min konto hver mnd.

Bare skriv opp ditt du, er det plutselig galt sier de nok fra.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...