Malin G. Spann Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Lurer på en ting som du sikkert kan hjelpe meg med. Sitter her og skal fylle ut skjema for grunnstønad. I papirene står det at barnet må ha eget kontunummer. Hvor tungvint er ikke det? Må jeg opprette en brukskonto på sønnen min som pengene kommer inn på, slik at jeg må overføre pengene fra hans konto til min hvær mnd? Hvorfor gjør de det så tungvint? Eller hvordan gjør du det?
It's all about me Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Her kommer pengene inn på min konto hver mnd. Bare skriv opp ditt du, er det plutselig galt sier de nok fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå