lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Og har været noe å si på planene dine i dag? Her er det nå -7 grader, blir nok litt varmere når sola kommer høyere opp, vindstille og nydelig vær. Været har ingen innvirkninge på planene mine, jeg hadde uansett tatt meg en skitur nå på formiddagen, men det er klart, det er deiligere å gå seg en tur når det er så deilig vær.
Makka Pakka Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 -2 og solskinn. Skal ha innetjeneste i dag og prøve å få huset litt ok til helgen. Men når det er så fint vært så blir det vel en kopp kaffe ute på trappa..
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Det snøøøør, for pok(piiiip)! Er møkkalei snø, vil ha bare veier og løvetann - NÅ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå