ღhælgelainnღ Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Jenta vår på 3 år har i det siste begynt å våkne veldig tidlig, dvs. før kl 05 om morran. Hun er lys våken og vi rekker ikke å lure henne til å sove lenger, før hun står på gangen og bare vil leke og komme i gang med dagen. Det dumme er at hun vekker storebroren også som gjerne kan sove til både 6 og 7, men som da blir vekket av hennes høylytte prating. Hun sovner ikke spesielt tidlig på kvelden heller, gjerne rundt 20-tida eller litt før. Men jeg syns det er virkelig for tidlig å måtte stå opp halv 5 om morgenen, dagen blir jo så lang både for henne og oss andre. Hva skal vi gjøre?
2SmåTroll Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Nå vet jeg ikke helt hva ho gjør på dagtiden, men sover ho der, så ville jeg redusert det litt, og lagt henne tidligere på kvelden.
ღhælgelainnღ Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 Det er lenge siden hun sluttet å sove på dagtid i barnehagen. Det kan hende en sjelden gang at hun dupper av i stolen på ettermiddagen før barne tv begynner. kanskje det ikke skal mere til for at hun våkner så tidlig på morgenen? Men det er veldig vanskelig å holde henne våken, for hun er ofte så sliten etter barnehagen og blir veldig grinete.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Da hadde jeg heller passet på at hun ikke sovnet før barnetv, også lagt henne rett etter det er slutt.
MintCondition Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Vi hadde et problem med tidlige morgener og hyppige nattevåkninger, men kjøpte en sånn Kids Sleep-klokke! Det fungerer helt supert her, og vi har igjen fått tilbake natteroen, og ikke minst at hun ikke kommer løpende inn i senga vår til enhver tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå