ღhælgelainnღ Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Tenkte meg innom biblioteket i dag for å låne noen bøker til helga. Trenger noen gode tips fra dere. Leser det meste av skjønnlitteratur og krim. Gjerne historier fra virkeligheten, noe som er gripende.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Historier fra virkeligheten som har brent seg fast hos meg: Prinsessen og Arabias døtre. Forfatteren er Jean P. Sasson. Er kommet en bok nr 3 også, men husker ikke den tittelen. Ellers liker jeg Karin Slaughters bøker: Blendet og der husker jeg heller ikke de to andre bøkene som er kommet ut (mulig det er kommet ut både nr 4 og 5 og.. Usikker der.. ) *Chi An - Bare en datter, fortalt til Steven W. Mosher. *Min føydale herre, Tehmina Durrani. Men mamma kom ikke hjem, Steinar Kyrkjebø og Simen Tomter Kyrkjebø Handler om tsunamien i Thailand, hvor mammaen/kona mistet livet. Bøker som JEG har blitt oppslykt av iallefall. Nå fikk jeg lyst til å ta få tak i Jean P. Sassons og Karin Slaughters bøker, de jeg ikke husker navna på. De har jeg ikke lest.. Hmm... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå