Gå til innhold

Håper dette er symptomer... Noen som har erfart det samme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet flere ganger i natt, var skrekkelig kvalm. Er det fortsatt, kvalmen kommer og går i bølger (hjalp litt å spise et knekkebrød, men nå er det like ille igjen). MEN - fikk sjokk når jeg så meg i speilet i dag. På høyre bryst har jeg fått brune prikker på området rundt nippelen.... og hårsekkene rundt nippelen er veldig tydelige. Er disse brune prikkene jeg lurer sånn på - har hørt om fargeendringer på brystene... men det kan da ikke komme i form av prikker ? Ser jo skrekkelig dumt ut (trodde det var utslett først jeg....men det er det ikke). I tillegg er jeg så forstoppet og oppblåst at halve kunne vært nok. Har IKM i slutten av neste uke... så kan jo ikke annet enn å håpe og vente.

Noen som har erfart slike "prikker" selv, eller hørt om det ?

Jeg setter stor pris på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg kan ikke gi deg noe klat svar men dette er jo klassiske symptomer ved graviditet...hadde nok selv trodd jeg var gravid hadde jeg hatt disse symptonene;)

MEN slutten av neste uke dvs en uke til ikm?tenker at det var litt tidlig med sånne symptomer??vet ikke helt jeg?håper andre kan gi ett klarere svar..når hadde du el da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...