Gå til innhold

Hva skjer (-dde) med Yppert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

100 lange og brede siden jeg var på kranglesiden, er Ypperten forsvunnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mobben (skravlene) tok han. De fant ut navnet hans, publiserte det og bilder av familien hans her inne, mens de kom med de mest infame angrep.

Skrevet

What? Jeg er "skravler", men dette har gått meg hus forbi...Har folk publisert navnet han her inne? Fy!!

Skrevet

Han er da her, han! Bare under forskjellige nick. :-)

Skrevet

Er en kjent sak at Ypperten ble overfalt hjemme gnidd inn i fett, valker, strekkmerker, serievoldtatt, kasterert og tvangsforet med rå kalkun av promoteringsgruppa til "Foreningen Feit og Fyldig og ja takk til Reductil og Fettsuging på Blå Resept. FFFRFBR. Sammen med "Foreningen Feite Late Damer med Store Kjønnslepper og Livmorfremfall" FFLDSKL. Populært kalt "kalkunfitteklanen" her inne.

Ryktene går mest i at han plutselig ble homo, emigrerte til Tanzania og startet oppdrett av genmodifiserte økologiske kalkuner som han bruker til leirdueskyting og som selges til "first price" på norske dagligvareforetninger i juletiden. Overskuddet gir han til ulike vaksineprosjekt for å redde barn i den tredje verden. Så det kan tenkes at han ble en snill mann til slutt.

Skrevet

Eller Yppert kanskje bare glemte å betale regningen:-,)

Skrevet

Ypperten har nok foryppa seg, ja. Tenkte det ville skje en gang. Kanskje han kommer sterkere tilbake?..

Skrevet

Jeg savner også Mr.Yppert. Ved at han ble mobbet ut mistet vi også en kjemperessurs på Vaksinedebatten, og det er veeeldig leit. Mange slemme folk her inne i grunn.

Skrevet

Han var nå en smule slem selv, men helt klart var hans ypping ingenting sett i forhold til det massive angrepet han ble utsatt for. Han drev kun med mobbing av hele grupper, ikke personangrep i det minste.

Skrevet

Eeehmm... Ikke personangrep? Yppert angrep vel personer ved nick flere ganger enn de fleste...

Jeg synes også måten ting skjedde på her inne ble helt feil, lavmål og uverdig. Men savner Yppert? Nope...

Skrevet

Å så han drev med det også? Da så. Jeg styrte stort sett unna trådene hans ettersom setninger som bare bestod av kalkuner og slappe fitter ikke helt er min smak. Uansett, savner ham ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...