Tiggywinkle Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Hipp Hurra for deg!! Ønsker deg en fin dag i snøværet:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Hipp hipp hurraaa og gratulerer så mye med dagen:-) Håper den dumme snøen bare forsvinner fort fort fort og at solen titter frem igjen snart! Ha en super dag med kake og fine mennesker:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Tusen takk, siste året i 30-årene. Ja, ja alternativet er mye verre:-) Det var forøvrig mye mer skremmende å fylle 29 enn 39, så da vet dere det:-) Snøen som kommer kunne jeg vært foruten da....
Karomamma Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Gratulerer med dagen!! Fint bursdagsvær, he he... Enkelte skifantaster jeg kjenner vil karakterisere dette som strålende vær, så da får vi vel være enige om at bursdagsbarnet (barna) har vært kjempesnille i året som har gått!! Kos deg i dag
Gummelillan Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Siden det var Ronjsa som startet innlegget får det vel bli; ja, må hun leva ja må hun leva ja må hun leva inntil(?) hundrade ååååååååår!!!!!!! Hipp, hipp hurra! ha en strålende dag i det fine været ;-) Jeg har nemlig valgt å overse den dumme snøen så i mitt hode er det bart og sol, he, he...
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Skriver under på den der ja... Forrestne gratulerer med vel overstått dag!! Og det er enda skumlere å bli 40... Å fylle 30 var "et stykke kake" For å si det på norsk, Å bli 40 resulterte i en hard vinterdepresjon.... Har dag i januar, og har egentlig aldri vært plaga med vinterdepresjoner før, men dette året fikk jeg det. Og har slitt med vinterdepping siden.
Reveenka Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 Oooops(! c",)) - sent ute på denne også - men gratulerer så mye til deg; MSB!!! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå