Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg tviler sterkt, hun er jo bare sammens med halvgamle menn som om få år må ha plass på byens sykehjem...
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Gamle menn er nok ingen hindring i å få barn. Om hun ikke får barn er det vel heller fordi hun ikke har lyst på barn.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 tror ikke det. Hun er tooo posh to push.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Hun er "for mann" til å ha en "normal biologisk" klokke,- tror jeg...Noen menn har en slik klokke, men tror ikke det er like sterkt som hos kvinner... Hun tør ikke risikere karirieren sin på å bli mor,- følelser og hendelser vil da dukke opp som hun IKKE vil ha kontroll over,- og det vil hun nok unngå.. Hun er nok en kontrollfreak.... Når hun er passert 40 vil hun nok adoptere...DA slipper hun unna "overraskelser" ved graviditet og fødsel,- og hun får litt mer "kontroll" over når barnet kommer... Jeg synes ikke det er et galt valg av henne,- tvert imot....Hun har tatt et valg,- om ikke å bli mor.. Om hun ikke KAN bli mor,- så muligens det skyldes år på for lite mat....Kjenner et par som har sittet ved siden av henne på flyet og noen som har vært på samme fest som henne...(flyet var kvinne, feste var en mannlig venn som så henne) og begge kunne bare si at "Fy f....Trodde ikke hun var SÅÅÅÅ tynn..Jeg ble nesten skremt...Var ikke pen i det hele tatt,- så hun MÅ være veldig fotogen"...Jeg synes hun er pen, utifra bilder, og ja, tynn..Men trodde det var naturlig tynn,- men de som så henne mente de aldri hadde sett noen SÅÅ tynn utenom meg da jeg var innlagt for anorexia,- døden nær.......???? Naturlig spinkel, kombinert med litt for strengt kosthold kanskje ????
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Celina er absolutt ikke too posh to push, tror hun hadde taklet en fødsel like bra som hvilken som helst kvinne! Men det er vel ikke sikkert hun ønsker seg barn! Hadde jeg hatt hennes karriere og penger hadde jeg også vært barnløs!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 fy søren så stygg du er 09:11 (å da mener jeg på innsiden)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 Jeg synes hun er veldig pen irl også. Ja, hun er tynn - men på lik linje med at mange feite damer klarer å få barn, så kan mange tynne kvinner også fint klare det. Aner ikke om hun kommer til å bli mor noensinne, ikke sikkert hun har noe ønske om det. Egentlig synd, hun har gode gener og et flott utseende - greit å videreføre til nye slekter:)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #9 Skrevet 27. mars 2009 Jeg synes også hun er pen.SER Jo på bilder at hun er tynn,- men ser jo "Normal liten og spinkel" ut...Jeg fikk også bakoversveis av de "Kraftutrykk" de som hadde sett henne kom med... Det var ikke MINE ord,- men bilder KAN lyve,- og en make.up artist kan sikkert gjøre MYE.... Selv har jeg sett Mona Grudt,- (før barn nummer 2 og dansinga) og jeg vet jo at hun er kjempelita (lav altså) og mye tynnere enn hva det ser ut til på bilder..Hun ser jo helt normalt slank ut (i forhold til modeller er hun jo "formfull" ), og over snittet høy (nesten) på bilder,- men det er altså ikke helt sånn i virkeligheten..Derfor antar jeg at de som så Celina ikke løy heller..Men jeg hadde nok ikke brukt SÅ kraftige ord selv.... Syk er hun nok ikke, men kanskje medlem i "Klubben" hvor de lever et "kcal.restriktivt liv"...ALtså, de har som mål å gå mest mulig sultne, og mener at på den måten hodler de seg ung og frisk lenger,- da det er NATURLIG for mennesket å aldri ha NOK mat... Og det er faktisk bevist at de ER veldig sunne og har høy levealder....Og siden dama nok ikke er dum så skal man ikke se bort fra dette.... Uansett,- om dama vil ha barn eller ikke,- det er opp til henne og bestemme..Det er jo best for barnet om hun IKKE får, hvis hun ikke ønsker det,- og antar at dama har hjerne nok til å unngå å bli gravid om hun ikke ønsker det, og midler nok til å FÅ barn om hun ønsker det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå