Putzie Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 For to uker siden ble jeg forkjølet med feber og kvalme i tillegg. Nå er jeg fortsatt kvalm/uggen som kommer og går, enda det er over 1 uke siden forkjølelsen ble borte. Trodde at kvalmen hadde gitt seg siden jeg ikke har vært kvalm/uggen i hele dag. Men i kveld kom kvalmen/uggenheten smygenes innpå igjen.. Er også veldig daff/sliten om dagen... IKM neste uke, og nå har jeg jaget meg litt opp med at dette kanskje kan være noe.. Ikke følt det sånn som det jeg føler nå før.. Kommer til å bli megaskuffa om mensen kommer...
Putzie Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. mars 2009 noen i samme båt? eller med andre symptomer?
Lillevenn33 Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Jeg hadde de slikt da jeg ble gravid forrige gang. Men desverre har jeg også vært kvalm og uggen og TR kommer likevel...Så jeg prøver ikke å håpe for mye når jeg er kvelm, selv om jeg gjør det
Putzie Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2009 Man har alltid et håp, symptomer eller ikke... =oP i hvertfall jeg, og blir like skuffet hver gang TR kommer... Kan hun ikke holde seg borte??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå