snart4xt Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har 4 dager igjen til termin og magen er konstant hard. Ikke vondt som med kynnere. Noen flere som kjenner seg igjen?
Plutselig_gravid Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Ja! Skrev et innlegg her hinn dagen om akkurat det samme. Er 2 dager over ultermin nå. Min mage var konstant hard i 4 dager. Så et opphold på 2 dager. Nå i dag er den konstant hard igjen. 2. dagen den var hard kom det bittelitt blod på papiret etter jeg tørket meg. Men det ble med det...
snart4xt Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 Vet du hvorfor det er sånn? Ikke noe blod her og liv er det i magen heldigvis.
Plutselig_gravid Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Aner egentlig ikke. Jeg kjente også bevegelse så var ikke bekymret jeg heller. Nevnte det såvidt for jordmoren min da jeg var på kontroll og hun mente det var livmoren som trente seg opp eller noe i den duren. Men, skulle ikke bekymre meg så lenge det var liv, eller så lenge jeg ikke begynte å blø masse eller kraftige smerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå