Gå til innhold

Hmm... Legehuset hadde mistet svangerskapspapirene mine... !?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kom ned til laben først i dag spurte hun om jeg hadde begge settene.. Neei.. Jeg har bare mine jeg.. legen tok jo og skrev på deres forrige kontroll.. Hun lette og fant de ikke hos seg.. Så legens a han skulle se inne hos seg.. Men iløpet av en time hvor vi var der så hadde han fortsatt ikke peiling på hvor de var blitt av..

Er det noen opplysnnger på de papirene som ikke står på mine??

Eller er det akkurat de samme opplysningene..? Håper jo at de finner de , men ingen hadde en anelse når vi var der nede..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det overhodet noe som er bra i livet ditt for tiden blekkis? Innlegg etter innlegg med syting og klaging og svartmaling. Hva med å prøve å være litt positiv til en forandring? :o)

Skrevet

Var ikke så mye klaging - bare ett spørsmål om noen visste om de samma opplysningene står på begge settene av papirene..

Over til spørsmålet, HI: Jeg er ikke sikker, men vi får håpe det :o) Evt bare spør neste gang du er der. Også får vi krysse fingrene for at papirene finner veien tilbake til legen ;o)

Ååh, nå er det ikke så lenge igjen da :D

Gleder meg på dine vegne jeg :)

Skrevet

Var ikke så mye klaging - bare ett spørsmål om noen visste om de samma opplysningene står på begge settene av papirene..

Over til spørsmålet, HI: Jeg er ikke sikker, men vi får håpe det :o) Evt bare spør neste gang du er der. Også får vi krysse fingrene for at papirene finner veien tilbake til legen ;o)

Ååh, nå er det ikke så lenge igjen da :D

Gleder meg på dine vegne jeg :)

Skrevet

Hehe.. Javel.. Hvis du også ser dette spm som et klageinlegg så kan jeg fint forstå at du synes jeg bare syter og klager ja.. Men da har jeg et aldri så lite tips til deg.. ..

Overse innleggene mine.. Ikke gå inn på de.. For så lenge du ikke er interesert i og svare på et enkelt spm men heller komme meg en haug med klaging selv er jeg ikke interesert i og høre fra deg.. !

Skrevet

Hvilke svskapspapirer er det legen sitter på da? Jeg tror jeg har eneste eksemplar, jeg... (Vet at jm pleier å ta en kopi når jeg er hos henne da)

Skrevet

De papirene som jeg har fått så er det revet av de 2 siste som han har skrevet på i tilegg til mine.. + at det var noen prøvesvar på noen prøver tatt på første kontroll ( bare sånne standard prøver)

Det er gjennomslagspapir tror jeg .. Så da tror jeg at jeg har all informasjon på mine.. isåfall så er det jo ingen problem.. For jeg tar jo bar med mine papirer til sykehuset.. =)

Skrevet

Mener du helsekortet eller? Hvordan funker det da, om du går til kontroll på 2 steder? *uvitende*

Skrevet

Ja helsekortet jeg mener.. =) Jeg går bare til legen.. Så har bare kontroller et sted.. Hvorfor de deler det opp og de beholder et har jeg ikke peiling på...

Skrevet

Helsekortet du mener?

Legen min skal ikke ha noe av det, jeg beholder alt selv. Men det står uansett det samme på de ulike versjonene siden det er gjennomslag.

Legen legger også info inn på data som sykehuset har tilgang til også.

Skrevet

Ja helsekortet jeg mente.. Fant ikke helt det ordet i går.. Men siden det står det samme så er det jo helt greit..

Skrevet

Aha! Da skjønner jeg :) Jeg synes det er en fin trygghet at jm alltid kopierer når jeg har vært hos henne jeg da, for da finnes det jo en annen kopi enn min.. Høhø, det kan være smart, nemlig ;)

Skrevet

Legen helgarderer seg jeg også ved å skrive inn alt på dataen sin. Stoler de ikke på at vi gravide klarer å holde styr på sakene kanskje? hehe he:)

Skrevet

Ja så lenge jeg klarer og beholde mine nå så er det jo greit..hehe.. Det er nok samme prinsippet som jordmoren din gjør.. Hun kopierer og legen min bare beholder et sett.. =)

Skrevet

Skjønner han godt jeg.. Jeg stoler nå ihvertfall ikke på meg selv... :P

Skrevet

Jepps. Men legen min tar ikke kopi da. Hun skriver jo ned det som måles, man alt annet som noteres på helsekortet, det blir jo ikke med.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...